ترموکوپل کوره و آون صنعتی

سنسورهای دما مانند ترموکوپل‌ها نقش مهمی در کنترل دقیق دما و عملکرد کارآمد کوره‌ها و آون‌های صنعتی و آزمایشگاهی ایفا می‌کنند.

تاریخ ویرایش: 13 فروردین ماه 1403

انرژایکس (EnergX) - سنسورهای دما مانند ترموکوپل‌ها نقش مهمی در کنترل دقیق دما و عملکرد کارآمد کوره‌ها و آون‌های صنعتی و آزمایشگاهی ایفا می‌کنند. تخصص ما در ساخت ترموکوپل‌ها برای اجاق‌ها و کوره‌های مختلف صنعتی و آزمایشگاهی است که هم برای تولیدکنندگان و هم برای کاربران نهایی که به دنبال جایگزین‌های مشابه برای سنسورهای دمای آسیب‌دیده یا فرسوده هستند، خدمات ارائه می‌کنیم.

ترموکوپل کوره و آون صنعتی

بسته به دما و هدف کوره یا آون، سنسور دما ممکن است یک ترموکوپل یا دماسنج مقاومتی باشد. در بیشتر موارد، کوره‌ها و کوره‌هایی که در دماهای بالاتر کار می‌کنند، برای اندازه‌گیری دقیق دما به ترموکوپل‌ها متکی هستند.

ترموکوپل آون صنعتی (Industrial Oven)

فرها و آون‌های صنعتی برای طیف وسیعی از کاربردها مانند پخت و خشک کردن استفاده می‌شود. ما ترموکوپل را برای تقریباً هر نوع فر و کوره صنعتی عرضه می‌کنیم، از جمله:

  • کوره‌های عملیات حرارتی
  • آون‌های اکستروژن
  • آون‌های پذیرایی تجاری
  • آون‌های خشک‌کننده و گرم‌کننده سنگین
  • آون‌های گرم‌کننده ورق‌های پلاستیکی
  • آون‌های پخت
  • آون‌های نقاله و تونلی
  • آون‌های با دمای بالا
  • آون‌های گرم‌کننده درام
  • کابینت خشک‌کن لباس

ترموکوپل کوره و آون صنعتی

ترموکوپل آون آزمایشگاهی (Laboratory Oven)

کوره‌ها و آون‌ها آزمایشگاهی که اغلب برای اهدافی مانند خشک کردن، گرم کردن، آزمایش حرارتی و جوجه کشی استفاده می‌کنند، به سنسورهای دما نیز نیاز دارند. برای اجاق‌های با دمای پایین‌تر (تا 500 درجه سانتیگراد)، معمولاً از دماسنج‌های مقاومتی RTD استفاده می‌شود، در حالی که دماهای بالاتر استفاده از ترموکوپل‌ها را ضروری می‌کند.

در این رابطه بخوانید: راهنمای کوتاه خرید ترموکوپل

ترموکوپل کوره (Kiln)

تخصص ما به تولید ترموکوپل‌های جایگزین برای کوره‌های سرامیک، کوره‌های سفالگری و کوره‌های شیشه گسترش می‌یابد. ما گزینه‌های مختلفی از جمله جایگزینی کامل ترموکوپل، اجزای ترموکوپل یا غلاف ترموکوپل جایگزین را ارائه می‌دهیم. متداول‌ترین ترموکوپل‌های مورد استفاده در کاربردهای کوره، نوع K، نوع R و نوع S هستند که در غلاف‌های سرامیکی یا فلزی با سر ترمینال یافت می‌شوند.

ترموکوپل کوره و آون صنعتی

برای سفارش و خرید انواع ترموکوپل استعلام خود را ثبت کنید.

همانطور که به دنبال سنسور دمای ایده‌آل برای کوره، آون یا اجاق خود هستید، مهم است که عواملی مانند بازه‌ی دما، دقت و دوام را در نظر بگیرید. تیم کارشناسان ما آماده است تا به شما در شناسایی مشخصات دقیق مورد نیاز خود کمک کند تا اطمینان حاصل شود که عملیات شما به صورت روان و کارآمد ادامه می‌یابد.


لینک صفحه محصولات مرتبط با ترموکوپل


قیمت دلار سفارش آنلاین: 4,966 تومان
به روز رسانی: 10 اردیبهشت ماه 1403
سنسور دما با ابعاد سفارشی
خرید دوربین حرارتی ترموویژن
ترموکوپل‌های مینرال
طراحی، ساخت و خرید انواع ترموول دما
طراحی، ساخت و خرید لوله ونتوری (ونتوری تیوب، ونچوری تیوب، فلومتر ونتوری)
خرید ترانسمیتر دما
فروش ویژه انواع کابل‌های BLF ایتالیا: کابل جبران ترموکوپل، نسوز و ...