نکات خرید کابل RTD Pt100

هنگام خرید کابل RTD Pt100، لازم است چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید سیم و کابل مناسب را برای کاربرد خاص خود انتخاب می‌کنید.

تاریخ ویرایش: 12 فروردین ماه 1403

انرژایکس (EnergX) - هنگام خرید کابل RTD Pt100، لازم است چندین فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید کابل مناسب را برای کاربرد خاص خود انتخاب می‌کنید.

در اینجا چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

تعداد سیم‌ها

سنسورهای RTD Pt100 می‌توانند پیکربندی های 2، 3 یا 4 سیمه داشته باشند. برای اتصال مناسب و اندازه‌گیری دقیق، کابلی را انتخاب کنید که با پیکربندی سیم سنسور شما مطابقت داشته باشد.

نکات خرید کابل RTD Pt100

بازه دمایی

مطمئن شوید که مواد عایق و درجه حرارت کابل برای محدوده دمایی برنامه شما مناسب است.

در این رابطه: کابل ترموکوپل یا کابل جبران ترموکوپل چیست؟

اندازه سیم

اندازه هادی یا سیم مورد نیاز برای کاربرد خود را در نظر بگیرید. اندازه هادی‌های بزرگتر مقاومت الکتریکی کمتری دارند اما ممکن است انعطاف‌پذیری کمتر و قیمت بالاتری داشته باشند.

رشته

تعیین کنید که آیا سیم‌های مفتول یا افشان برای کاربرد شما مناسب‌تر هستند. هادی‌های افشان انعطاف‌پذیری بیشتری دارند اما ممکن است مقاومت الکتریکی کمی بالاتری داشته باشند.

در این رابطه بخوانید: نکات خرید سنسور RTD Pt100

جنس عایق روکش

یک جنس روکش عایق سازگار با محیط کاربری خود انتخاب کنید. مواد متداول عبارتند از PVC، PTFE، FEP سیلیکون و فایبرگلاس. عواملی مانند مقاومت شیمیایی، مقاومت در برابر سایش و درجه حرارت را در نظر بگیرید.

شیلد

اگر کاربرد شما مستعد تداخل الکترومغناطیسی (EMI) یا تداخل فرکانس رادیویی (RFI) است، یک کابل RTD شیلددار برای محافظت از سیگنال در برابر نویز در نظر بگیرید.

طول کابل

طول کابل مورد نیاز را برای برنامه خود تعیین کنید. به خاطر داشته باشید که کابل‌های طولانی‌تر می‌توانند به دلیل افزایش مقاومت الکتریکی خطا ایجاد کنند.

گواهینامه‌ها و استانداردها

اطمینان حاصل کنید که کابل RTD با استانداردهای صنعت مربوطه (به عنوان مثال، IEC، DIN، یا ANSI) و گواهینامه‌های برنامه خاص شما مطابقت دارد.

عوامل محیطی

هر عامل محیطی را در نظر بگیرید که ممکن است بر عملکرد کابل تأثیر بگذارد، مانند رطوبت، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی یا تنش مکانیکی.

تامین‌کننده کابل

یک تامین‌کننده معتبر با تجربه در ارائه کابل های RTD با کیفیت بالا که نیازهای خاص شما را برآورده می‌کند، انتخاب کنید.

برای سفارش انواع کابل، استعلام خود را ثبت کنید.

با در نظر گرفتن دقیق این عوامل، می‌توانید کابل RTD Pt100 را انتخاب کنید که برای کاربرد شما مناسب است و از اندازه‌گیری دقیق و قابل اعتماد دما اطمینان حاصل کنید.

لینک صفحه محصولات سیم و کابل


قیمت دلار سفارش آنلاین: 4,966 تومان
به روز رسانی: 10 اردیبهشت ماه 1403
سنسور دما با ابعاد سفارشی
خرید دوربین حرارتی ترموویژن
ترموکوپل‌های مینرال
طراحی، ساخت و خرید انواع ترموول دما
طراحی، ساخت و خرید لوله ونتوری (ونتوری تیوب، ونچوری تیوب، فلومتر ونتوری)
خرید ترانسمیتر دما
فروش ویژه انواع کابل‌های BLF ایتالیا: کابل جبران ترموکوپل، نسوز و ...