کتاب Centrifugal Compressors

نام فارسی: کمپرسورهای سانتریفیوژ
نویسنده: Ronald H. Aungier
ناشر: ASME
سال چاپ: 2000
شمار صفحات: 315

کتاب Turbine Aerodynamics

نام فارسی: آیرودینامیک توربین
نویسنده: Ronald H. Aungier
ناشر: ASME
سال چاپ: 2005
شمار صفحات: 385

نرم‌افزار تخصصی اندازه‌گیری و تست تجهیزات دوار

نرم‌افزار تخصصی اندازه‌گیری و تست تجهیزات دوار که توسط کارشناسان گروه انرژایکس طراحی شده است، قابلیت ارتباط با انواع ابزارهای اندازه‌گیری در تست انواع تجهیزات دوار را دارد. این نرم‌افزار علاوه بر نمایش آنلاین داده‌ها در هنگام تست، قابلیت محاسبات عملکردی تجهیز را نیز دارا می‌باشد.

اکچوئیتور شیر کنترل (Control valve Actuator)

عملگر یا اکچوئيتور (actuator) در يک لوپ کنترلي به صورت ساده به ابزار اطلاق می‌شود که یکی از صورت‌های انرژی را به حرکت از نوع دورانی یا طولی تبديل مي کند و باعث اعمال نيرو مي‌شود. برای سفارش انواع عملگرها با ما تماس بگیرید.

تونل باد آزمایشگاهی

تونل‌های باد آزمایشگاهی عموماً از نوع فروصوت بوده و به منظور آزمایش‌های مدل‌های کوچک و همچنین با هدف آموزش دانشجویان به کار گرفته می‌شود. مقطع آزمایش این نوع تونل‌ها در حدود 30 در 30 سانتی‌متر و سرعت جریان هوا درون مقطع آزمایش در حدود 30 تا 40 متر بر ثانیه می‌باشد.

استانداردهای تست تجهیزات دوار

این نوشتار به معرفی استانداردهای تست عملکرد و تست مکانیکی تجهیزات دوار شامل پمپ، فن، بلوئر، کمپرسور، توربین گاز، توربین بخار و ... می‌پردازد.

استانداردهای پایپ و لوله

در این نوشتار، استانداردهای انواع لوله‌ها و پایپ‌ها معرفی می‌شود.

استانداردهای توربین (گاز و بخار)

این نوشتار به معرفی استانداردهای پرکاربرد در مراحل طراحی، ساخت، تست و راه‌اندازی انواع توربین گاز و توربین بخار می‌پردازد.

استانداردهای فن و بلوئر

این نوشتار به معرفی استانداردهای پرکاربرد در مراحل طراحی، ساخت، تست و راه‌اندازی انواع فن‌ها محوری و شعاعی و همچنین بلوئرها می‌پردازد.

لوله ASTM A333

استاندارد لوله ASTM A333 مربوط به لوله‌های بدون درز و درزدار (جوشی) با آنالیز فولاد آلیازی و یا کربنی می‌باشد. کاربرد این لوله‌ها در دماهای پایین است.

مجموعه مقالات ژورنال AIAA Journal of Propulsion and Power

این گروه مجموعه‌ای کامل از مقالات ژورنال AIAA Journal of Propulsion and Power از سال 1985 تا 2014 را در اختیار دارد. با ما تماس بگیرید.

مجموعه مقالات کنفرانس توربو اکسپو ASME Turbo Expo

این گروه مجموعه‌ای کامل از مقالات کنفرانس توربو اکسپو ASME Turbo Expo از سال 2000 تا 2014 را در اختیار دارد. با ما تماس بگیرید.

مجموعه مقالات ژورنال ASME Journal of Turbomachinery

این گروه مجموعه‌ای کامل از مقالات ژورنال ASME Journal of Turbomachinery از سال 1986 تا 2014 را در اختیار دارد. با ما تماس بگیرید.

استانداردهای اندازه‌گیری و ابزاردقیق

استانداردهای مرتبط با ابزاردقیق و اندازه‌گیری کمیت‌‌های مهم که در فرآیند تست و پایش وضعیت دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف حوزه‌ی انرژی به کار گرفته می‌شود، در این نوشتار معرفی می‌گردد.

شیر کشویی یا گیت ولو (Gate Valve)

شیر کشویی (دروازه‌ای) یا گیت ولو (Gate Valve) یکی از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین مکانیزم برای کنترل جریان سیال می‌باشد. برای سفارش انواع شیرآلات صنعتی با ما تماس بگیرید.

شیر یک‌طرفه یا چک ولو (Check Valve)

شیرهای یک‌طرفه یا چک ولو (Check Valve) یا Non Return Valve شیرهایی هستند که فقط از یک جهت اجازه جریان سیال را می‌دهد. برای سفارش انواع شیرآلات صنعتی با ما تماس بگیرید.

گیج‌های فشار (Pressure Gauge)

گیج‌های فشار و فشارسنج‌های آنالوگ یکی از قدیمی‌ترین ابزاردقیق رایج در صنایع جهت نشان دادن مقدار فشار می‌باشند. این ابزارها به لحاظ قیمت مناسبی که دارد هنوز یکی از پرمصرف‌ترین تجهیزات جهت نمایش فشار می‌باشند. برای سفارش انواع گیج‌های فشار با ما تماس بگیرید.

ترانسمیترهای فشار اسمارت (Pressure Transmitter)

نمونه‌هاي اسمارت (هوشمند) تراسمیترهای فشار با پروتكل هارت و یا پروفیباس  در بازه‌های مختلفی فشار خلا، مطلق، نسبی و کانکشن‌های مختلف و خروجی‌های 0-10V و 4-20mA موجود هستند. برای سفارش انواع ترانسمیترهای هوشمند با ما تماس بگیرید.

ترانسمیترهای فشار قلمی (Pressure Transmitter)

ترانسمیترهای فشار قلمی برای مصارف عمومی در اندازه‌گیری فشار به کار گرفته می‌شوند مانند اندازه‌گیری فشار در سیستم‌های هیدرولیک و پنوماتیک، اندازه‌گیری فشار در مخازن و غیره. برای سفارش انواع ترانسدیوسرها و ترانسمیترهای قلمی با ما تماس بگیرید.

اوریون (ORION)

نام: ORION Valves
کشور: ایتالیا
محصولات: ولو و شیرآلات
برای سفارش محصولات این برند با ما تماس بگیرید.

استانداردهای کمپرسور

این نوشتار به معرفی استانداردهای پرکاربرد در مراحل طراحی، ساخت، تست و راه‌اندازی انواع کمپرسورها می‌پردازد.

جومو (JUMO)

نام: JUMO GmbH & Co. KG
کشور: آلمان
محصولات: ابزارهای اندازه‌گیری، کنترل و اتوماسیون
برای سفارش محصولات این برند با ما تماس بگیرید.

ویکا (WIKA)

نام: WIKA Instrument Corporation
کشور: آلمان
محصولات: ابزارهای اندازه‌گیری دما، فشار و سطح
برای سفارش محصولات این برند با ما تماس بگیرید.

استانداردهای ولو

در این نوشتار، استانداردهای انواع ولوها و شیرآلات معرفی می‌شود.

شیر کروی یا گلوب ولو (Globe Valve)

این گروه توانایی تأمین انواع شیرهای کروی (گلوب ولو) مطابق استاندارد BS 5352 و ISO 15761 در سازهای 2 تا 20 اینچ با برندهای نیپون و اوریون را دارد. برای سفارش انواع گلوب ولو و شیرآلات صنعتی با ما تماس بگیرید.

جنرال الکتریک (GE)

نام:  General Electric (به اختصار: GE)
کشور: آمریکا
محصولات: صنایع وابسته به هواپیما، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات اندازه‌گیری ارتعاشات، توربین‌های گازی، لوکوموتیو، توربین‌های بادی، وسایل تصویربرداری پزشکی، موتورهای الکتریکی، تجهیزات نورپردازی، لوازم خانگی و ...

کمپرسورهای سانتریفیوژ (شعاعی)

کمپرسورهای سانتریفیوژ (شعاعی) در انواع تک‌طبقه، چند طبقه، گیربکسی و ... ساخته می‌شود. کارشناسان این گروه با تجربه‌ی چندین‌ساله در زمینه‌ی ساخت و تست انواع این کمپرسورها، توانایی انواع مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌ی ساخت، تست و تأمین این نوع کمپرسورها را دارند.

اهمیت تست کسکید در توربوماشین‌ها

برای آشنایی با جریان درون توربوماشین‌ها می‌توان از مدل‌های ساده‌ شروع کرد و کم‌کم مدل‌ها را پیچیده‌تر کرد. این مدل‌ها از یک کانال ساده شروع می‌شود و کسکید (Cascade) ردیفی ساده را دربر می‌گیرد و به مدل‌های پیچیده‌تر کسکیدهای دایروی ثابت و چرخان می‌رسد.

به‌کارگیری توربین گاز در کاربردهای هیبریدی

در عمل پیل‌های سوختی اکسید جامد می‌توانند در حالت ساده و یا در شکل‌های پیچیده در سیکل‌های دوگانه قرار گیرند. این امکان وجود دارد که بتوان گازهای خروجی از آند و کاتد را بازیافت کرد و دوباره به پیل فرستاد. با این طرح می‌توان از سوخت ورودی به پیل استفاده بیشتری کرد و راندمان را بهبود بخشید.

سوابق

گروه انرژایکس در سال‌های گذشته یکی از تامین‌کننده‌گان کالاهای مصرفی و خاص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بوده است. کارشناسان این گروه سال‌ها در شرکت‌های مرتبط با این حوزه در سطوح مختلف فعالیت داشته‌اند و به‌واسطه‌ی این فعالیت‌ها، آشنایی کامل به پروژه‌های صنعتی و نیازهای این حوزه دارند.

قیمت دلار سفارش آنلاین: 4,966 تومان
به روز رسانی: 13 اردیبهشت ماه 1403
سنسور دما با ابعاد سفارشی
خرید دوربین حرارتی ترموویژن
ترموکوپل‌های مینرال
طراحی، ساخت و خرید انواع ترموول دما
طراحی، ساخت و خرید لوله ونتوری (ونتوری تیوب، ونچوری تیوب، فلومتر ونتوری)
خرید ترانسمیتر دما
فروش ویژه انواع کابل‌های BLF ایتالیا: کابل جبران ترموکوپل، نسوز و ...